NUBE

Pályázat

Kedvezményezett neve: Nube Invest Korlátolt Felelősségű Társaság

A projekt címe: Foglalkoztatás bővítése a Nube Invest Kft-nél A projektazonosító száma: GINOP-5.3.12-19-2020-00381

Támogatási összeg: 20 631 744 Ft Támogatás intenzitása: 70 %

A projekt leírása: A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül a Pénzügyminisztérium „Foglalkoztatásbővítés ösztönzése” c. felhívása alapján, a Nube Invest Korlátolt Felelősségű Társaság pályázatot nyújtott be. GINOP-5.3.12-19-2020-00381 azonosítószámú támogatási kérelem pozitív elbírálásban részesült. Az Európai Szociális Alapból finanszírozott vissza nem térítendő támogatás összege 20 631 744 Ft. 3 fő nem megváltozott munkaképességű villanyszerelő és/vagy gyengeáramú szerelő munkavállaló foglalkoztatása valósul meg a projekt időszaka és a továbbfoglalkoztatás ideje alatt.

A projekt megvalósításának tervezett befejezése: 2022.10.01.

PEAS vállalatirányítási rendszer
bevezetése a Nube Invest Kft-nél

Kedvezményezett neve: Nube Invest

Projekt címe: PEAS vállalatirányítási rendszer bevezetése a Nube Invest Kft-nél

Szerződött támogatás összege: 4 343 200 Ft

Támogatás mértéke: 40%

Megítélt kölcsön összege: 5 429 000 Ft

Projekt befejezési dátuma: 2021.03.31

Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01724

A projekt tartalmának bemutatása

A Nube Invest Kft. sikeresen pályázott a „GINOP-3.2.2-8-2-4-16 – Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című felhívásra. A projekt keretében új vállalati portál és a a PEAS Vállalatirányítási Rendszer kerül beszerzésre, mely javítja a cég technológiai felkészültségét, versenyképességét és erőforrás-hatékonyságát.
A PEAS web böngészőben futó integrált vállalatirányítási rendszer. A modulok között megtalálható minden olyan funkció, amely egy vállalat napi operatív működését és a stratégiai döntéstámogatást költséghatékonyan szolgálja.
A Partnerkezelő modul segítségével nyilvántarthatjuk üzleti partnereinket, ügyfeleink és cégünk dolgozóinak bármely fontos adatát rögzíthetjük.
A CRM és Értékesítés modulok egyszerűsítik az ügyfelekkel történő kommunikációt, tárolják a partnerek adatait. Az értékesítés teljes folyamatát segítik az ajánlatkérés rögzítésétől a számlázásig.
A Kampánykezelő modulban rögzíthetjük a potenciális ügyfeleinket, kezelhetjük az ügyfélre jellemző marketing adatokat, valamint ügyfélközpontú statisztikák lekérését.
A Cikk-kezelő modul fő feladata a termékek, valamint eseti és folyamatos szolgáltatások nyilvántartása. A PEAS Vállalatirányítási Rendszerrel teljes beszerzési folyamatokat kezelhetünk, az igény megjelenésétől a beszerzett termék átvételéig.
A Feladatkezelő modul teljes körű feladatmenedzsmentre ad lehetőséget, támogatja a csoportmunkát. A rendszer helytől független elérését teszi lehetővé, így távol lévő munkatársak is gyorsan és könnyen elérhetővé válnak. A munkafolyamatokhoz a megfelelő erőforrásokat biztosítja, delegálja és határidővel látja el a feladatokat.
A pénzügyi és számviteli modulok segítségével átláthatóvá válnak a pénzmozgások, nyilvántarthatjuk a kiállított és befogadott számlákat, nyomon követhetjük a kiegyenlítéseket és a kintlévőségeket.
A Kontrolling modul feladata a vállalat átvilágítása, a felelős vezetői döntések meghozatalának támogatása. A Könyvelés modul segítségével a könyvelési feladatok a rendszeren belül elvégezhetők, ezáltal minden adat a PEAS-ben marad.
A HR modulban a cég szervezeti felépítése és a dolgozók adatai kezelhetők. A modul támogatja a toborzási folyamatokat és az elektronikus tesztek kitöltését, kezeli a dolgozók fizetéseit, juttatási adatait és továbbképzéseit, munkaidő rögzítését, szabadság adatait és igényeit, a bérszámfejtés ezáltal rugalmasabbá, átláthatóbbá válik.
A Dokumentumkezelő modul tárolja a PEAS Vállalatirányítási Rendszer által kezelt összes digitális állományt, így azok bármikor visszakereshetőek.
A Raktár- és Eszközkezelő modulok alkalmasak a raktárak és az ott raktározott termékek, alapanyagok kezelésére, kiadási és bevételi bizonylatok, szállítólevelek előállítására, raktárkészlet és tárgyi eszköz nyilvántartására.
A Tudásmenedzsment segíti a vállalaton belüli információ áramlását a hatékony munkavégzés támogatása érdekében.
.A PEAS Vállalatirányítási Rendszer követi a „zöld IT”-re vonatkozó ajánlásokat: támogatja a papír nélküli munkát, az e-számlázást, a digitális dokumentumkezelést és a digitális adattovábbítási szabványokat, ráadásul mobil eszközökön is egyszerűen elérhető. A rendszer bevezetését az IKRON Kft. biztosítja.