Projekt fizikai befejezése: 2019.05.29.
A projekt a következő közreműködő szervezetek támogatásával valósult meg:
Nemzetgazdasági Minisztérium
Cím: 1539 Budapest, Postafiók 684
E-mail: gazdasagfejlesztes@pm.gov.hu
Infovonal: 06 1 896 6666
Honlap: www.palyazat.gov.hu
Cégünk 1991 óta foglalkozik vagyonvédelemmel és elektronikával. A megnövekedett forgalom és a teljes körű kiszolgálás érdekében hívtuk életre 2013-ban, a Nube Invest Kft-t. Fő tevékenységi körünk a kezdeti időszakban a vagyonvédelem (riasztórendszerek, kamerarendszerek, tűzjelző rendszerek, kapuautomatizálás, füstpajzs), és az informatikai hálózatok telepítése volt. Az elektronikus vagyonvédelmi eszközök mellett mára már mechanikus vagyonvédelemmel is foglalkozunk (biztonsági rácsok, elektromos kerítés). A későbbiekben a felhasználói igények hatására villanyszereléssel és okosotthon, „smart home” szolgáltatásokkal is bővültünk. Villanyszerelési szolgáltatásokon belül jelenleg villanyszerelő gyorsszervízelést, hibakeresést, hibaelhárítást, lakás felújítást, épületvillamosság-, lámpatest-, kapcsoló-, konnektor felszerelési szolgáltatásokat nyújtunk.
A Nube Kft. vállalja a lakások, családi házak, irodák és egyéb ingatlanok riasztórendszerrel való felszerelését. A vezetékes riasztórendszerek mellett megjelentek a vezeték nélküli riasztók is, melyeknek sokkal kisebb a szerelési igénye, így telepítésük nem jár különösebb bontással. Az elmúlt években egyre nagyobb problémává vált bizonyos iparágakban a munkaerőhiány. Az építőiparban, villamossági iparágban is egyre nagyobb gond elegendő számú és megfelelő szaktudású munkavállaló alkalmazása.
A GINOP-5.2.4-16-2018-02682 projekt nagyon jó lehetőséget nyújtott arra, hogy frissen végzett munkaerőt alkalmazhassunk és ki is képezzük, így nagyobb esélyt látunk rá, hogy nálunk folytatja a munkát a későbbiekben. Ezzel stabil és megbízható alkalmazottakra tettünk és tehetünk szert. A projket keretében 3 fő gyakornokra tudtunk igényelni pályázati támogatást. A gyakornokokat ennek keretében sikerült megismertetni az összes általunk végzett tevékenységgel.
A projekt keretében a 3 fő gyakornok munkavégzéséhez beszerzésre kerültek olyan eszközök, melyek elengedhetetlenek voltak a munkába állásukhoz. A villanyszerelő és vagyonőr munkákhoz fúrókalapács, csavarbehajtó, vésőkalapács, falhoronyvágó, porszívó került beszerzésre.
A gyakornokok részére a következő anyagok, kisértékű eszközök beszerzését valósítottuk meg: szerszámosláda, mérőműszer, csavarhúzó készlet, ollók, villáskulcskészlet, pillanatpáka, csavarbehajtó, távolságmérő, munkaruha, ütvecsavarozó, akus rotációs vágó, akus kartuskinyomó, létra, akus kapcsozó, Festool Systainer, 5m mérőszalag, vízimérték, műanyag láda. A projekt révén a gyakornokok jelentős szakmai tapasztalatot szereztek a szakképzettségüknek megfelelő szakterületen, valamint komplex szakmai tapasztalatra, tudásra tettek szert, mert adminisztrátori, építőipari és technikai feladatokat is elláttak, mely jelentősen növeli szakmai tapasztalatukat. A szakmai tapasztalat és a megszerzett ismeretek jelentős mértékben hozzájárulnak a gyakornokok munkaerő-piaci kilátásainak és jövőbeni foglalkoztatási lehetőségeinek javulásához.
A Széchenyi 2020 keretében megjelent „Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram” című (GINOP-8.3.5-18 kódszámú) felhívás „B” hitelcéljára a Nube Invest Kft. sikeresen pályázott 2021. szeptemberében. A Hitelprogram célja volt a mikro-, kis- és középvállalkozások likvid működésének segítése. A szükséges készletbeszerzések zavartalanul, párhuzamosan a projektekkel együtt valósultak meg, valamint a hitelprogram keretén belül az engedélyezett termék beszerzése a vállalatunk működési költségeinek finanszírozását könnyítette meg.
A projekt befejezése 2022.09.13.
A projekt leírása: A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül a Pénzügyminisztérium „Foglalkoztatásbővítés ösztönzése” c. felhívása alapján, a Nube Invest Korlátolt Felelősségű Társaság pályázatot nyújtott be. GINOP-5.3.12-19-2020-00381 azonosítószámú támogatási kérelem pozitív elbírálásban részesült. Az Európai Szociális Alapból finanszírozott vissza nem térítendő támogatás összege 20 631 744 Ft. 3 fő nem megváltozott munkaképességű villanyszerelő és/vagy gyengeáramú szerelő munkavállaló foglalkoztatása valósul meg a projekt időszaka és a továbbfoglalkoztatás ideje alatt.
A projekt megvalósításának tervezett befejezése: 2022.10.01.
Kedvezményezett neve: Nube Invest
Projekt címe: PEAS vállalatirányítási rendszer bevezetése a Nube Invest Kft-nél
Szerződött támogatás összege: 4 343 200 Ft
Támogatás mértéke: 40%
Megítélt kölcsön összege: 5 429 000 Ft
Projekt befejezési dátuma: 2021.03.31
Projekt azonosítószáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01724
A Nube Invest Kft. sikeresen pályázott a „GINOP-3.2.2-8-2-4-16 – Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása” című felhívásra. A projekt keretében új vállalati portál és a a PEAS Vállalatirányítási Rendszer kerül beszerzésre, mely javítja a cég technológiai felkészültségét, versenyképességét és erőforrás-hatékonyságát.
A PEAS web böngészőben futó integrált vállalatirányítási rendszer. A modulok között megtalálható minden olyan funkció, amely egy vállalat napi operatív működését és a stratégiai döntéstámogatást költséghatékonyan szolgálja.
A Partnerkezelő modul segítségével nyilvántarthatjuk üzleti partnereinket, ügyfeleink és cégünk dolgozóinak bármely fontos adatát rögzíthetjük.
A CRM és Értékesítés modulok egyszerűsítik az ügyfelekkel történő kommunikációt, tárolják a partnerek adatait. Az értékesítés teljes folyamatát segítik az ajánlatkérés rögzítésétől a számlázásig.
A Kampánykezelő modulban rögzíthetjük a potenciális ügyfeleinket, kezelhetjük az ügyfélre jellemző marketing adatokat, valamint ügyfélközpontú statisztikák lekérését.
A Cikk-kezelő modul fő feladata a termékek, valamint eseti és folyamatos szolgáltatások nyilvántartása. A PEAS Vállalatirányítási Rendszerrel teljes beszerzési folyamatokat kezelhetünk, az igény megjelenésétől a beszerzett termék átvételéig.
A Feladatkezelő modul teljes körű feladatmenedzsmentre ad lehetőséget, támogatja a csoportmunkát. A rendszer helytől független elérését teszi lehetővé, így távol lévő munkatársak is gyorsan és könnyen elérhetővé válnak. A munkafolyamatokhoz a megfelelő erőforrásokat biztosítja, delegálja és határidővel látja el a feladatokat.
A pénzügyi és számviteli modulok segítségével átláthatóvá válnak a pénzmozgások, nyilvántarthatjuk a kiállított és befogadott számlákat, nyomon követhetjük a kiegyenlítéseket és a kintlévőségeket.
A Kontrolling modul feladata a vállalat átvilágítása, a felelős vezetői döntések meghozatalának támogatása. A Könyvelés modul segítségével a könyvelési feladatok a rendszeren belül elvégezhetők, ezáltal minden adat a PEAS-ben marad.
A HR modulban a cég szervezeti felépítése és a dolgozók adatai kezelhetők. A modul támogatja a toborzási folyamatokat és az elektronikus tesztek kitöltését, kezeli a dolgozók fizetéseit, juttatási adatait és továbbképzéseit, munkaidő rögzítését, szabadság adatait és igényeit, a bérszámfejtés ezáltal rugalmasabbá, átláthatóbbá válik.
A Dokumentumkezelő modul tárolja a PEAS Vállalatirányítási Rendszer által kezelt összes digitális állományt, így azok bármikor visszakereshetőek.
A Raktár- és Eszközkezelő modulok alkalmasak a raktárak és az ott raktározott termékek, alapanyagok kezelésére, kiadási és bevételi bizonylatok, szállítólevelek előállítására, raktárkészlet és tárgyi eszköz nyilvántartására.
A Tudásmenedzsment segíti a vállalaton belüli információ áramlását a hatékony munkavégzés támogatása érdekében.
.A PEAS Vállalatirányítási Rendszer követi a „zöld IT”-re vonatkozó ajánlásokat: támogatja a papír nélküli munkát, az e-számlázást, a digitális dokumentumkezelést és a digitális adattovábbítási szabványokat, ráadásul mobil eszközökön is egyszerűen elérhető. A rendszer bevezetését az IKRON Kft. biztosítja.